Heropstart dienstverlening gemeentehuis: maak een afspraak!

De dienstverlening voor de inwoners werd terug opgestart. Wilt u langskomen? Maak dan eerst een afspraak via het Klantencontactcenter T  03 750 15 11.

Openingsuren Klantencontactcenter en diensten:

  • Elke werkdag van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur, vrijdag tot 15.30 uur en op zaterdagvoormiddag van 9 tot 12 uur.
  • Ook de permanenties in de deelgemeenten werken enkel op afspraak.


Maak gebruik van het digitaal loket

Misschien hoeft u helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kunt u online aanvragen via de website. 

Voorzorgsmaatregelen coronavirus
Onze medewerkers namen de nodige voorzorgsmaatregelen om een bezoek aan het gemeentehuis zo veilig mogelijk te laten verlopen.
Tijdens uw bezoek vragen wij voor uw eigen en onze veiligheid aandacht voor volgende regels:

  1. Hou minimaal 1,5 meter afstand van andere mensen.
  2. Ontsmet uw handen met de voorziene handgel.
  3. Gebruik uw eigen mondmasker of het aangeboden wegwerpmondmasker.
  4. Kom bij voorkeur niet met meer dan één persoon tegelijk binnen.
  5. Betaal indien mogelijk contactloos.

dienstverlening hervat

Vind ik leuk