mevrouw Sergier Anne-Mieke en de heer Bormans Peter hebben op 8 augustus 2024 een aanvraag ingediend voor stedenbouwkundige handelingen. 

Kort omschreven gaat het over een aanvraag tot een gevelwijziging. 

De aanvraag heeft als adres: Beukenhoflaan 3, 9120 Beveren. Kadastraal bekend als Beveren 1e afdeling, sectie B, 0471 R2. 

De overheid, bevoegd om een beslissing te nemen over de aanvraag is het college van burgemeester en schepenen. 

De aanvraag wordt van 27-09-2024 tot en met 26-10-2024 openbaar gemaakt. De aanvraag is in zijn totaliteit raadpleegbaar via het online inzageloket van de Vlaamse overheid. 
U kan het dossier opzoeken op de webpagina omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be

De aanvraag ligt ook ter inzage op de gemeentelijke dienst Stedenbouw en Ruimtelijke Ordening. Dit iedere werkdag in de voormiddag (ook maandagnamiddag, woensdagnamiddag, vrijdagnamiddag en zaterdagvoormiddag). Als u de aanvraag fysiek wenst te komen inkijken dient u een afspraak te maken met de dossierbehandelaar. 

Gedurende die periode kunnen er standpunten, opmerkingen of bezwaren over de aanvraag worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen. 

Dit kan: 
- analoog per brief op het volgende adres: Gravenplein 8, 9120 Beveren. 
- digitaal via het omgevingsloket (www.omgevingsloketvlaanderen.be).