Wij staan tot uw dienst in het nieuw gemeentehuis, Gravenplein 8 in Beveren!

U kunt altijd een uittreksel of attest uit het bevolkingsregister (zoals een bewijs van woonst, een bewijs van leven, samenstelling gezin, ...) aanvragen.

Een uittreksel of attest uit het bevolkingsregister (zoals een bewijs van woonst, een bewijs van leven, samenstelling gezin, ...) kunt u aanvragen via het digitaal loket en de dienst Burgerzaken. Het attest onmiddellijk op uw scherm? 

    online regelen

    U kunt dit ook aan het loket in het gemeentehuis of op de permanenties in de deelgemeenten regelen.

    Maak digitaal een afspraak via onderstaande knop.

    maak een afspraak

    of maak telefonisch een afspraak
    T  03 750 15 11

    U kunt ook een volmacht geven voor het afhalen van de documenten. Het volmachtformulier is te verkrijgen bij de dienst Burgerzaken en bij de permanenties of u downloadt het vanop deze pagina.

    De afgifte van uittreksels of getuigschriften aan derden (elke persoon, publieke of private instelling) kan alleen voor zover de wetgeving in verband met de afgifte van de documenten dit toelaat. U moet dit schriftelijk en ondertekend aanvragen.

    uw identiteitskaart

    Deze dienstverlening is gratis.